Nástroje pro usnadnění přístupu
Změny smlouvy o dodávce pitné vody, přehlášení odběru při změně majitele nemovitosti, zrušení smlouvy je nutno vyřídit osobně na zákaznickém středisku společnosti, úřední hodiny jsou v pondělí a středu 8:00-17:00 hod, v jiné dny po předchozí telefonické domluvě .
Úpravu výše zálohy je možno na zákaznickém středisku provést telefonicky (518 305 911, 518 305 963). Připravte si fakturu nebo smlouvu k nahlášení čísla odběrného místa a přesné adresy.
Připomínky, reklamace fakturovaného množství, změny platebních podmínek vyřešíte na oddělení fakturace (518 305 923). Připravte si fakturu nebo smlouvu k nahlášení čísla odběrného místa a přesné adresy.
Hlášení závad, poruch, havárií vodovodních přípojek i vodovodních řadů, zpozorované úniky vody poškození plomby a jiné závažné skutečnosti je možné provést na dispečink VaK, kde je nepřetržitá služba (800 800 825). V běžnou pracovní dobu lze využít i tel. spojení na pracovníky střediska údržby a oprav vodovodních sítí a přípojek, provoz Hodonín. Akutní stavy řešíme pohotovostní službou – montérem s připraveností k zásahu po 24 hodin denně. Závady na vnitřní části vodovodních přípojek (za vodoměrem) je nutno řešit s instalatérskou firmou.
Zřízení nové vodovodní přípojky se řídí standartním postupem v následujících krocích:
Technické podrobnosti ke zřízení vodovodní přípojky, jejímu provedení, umístění vodoměru a realizaci najdete i na webových stránkách společnosti http://www.vak-hod.cz/vak/?page_id=292 případně v „Hodonínských standardech“, jež jsou zde uveřejněny. Realizace nové přípojky je zpoplatněna dle ceníku VaK.
Zrušení vodovodní přípojky na žádost majitele se řídí standartním postupem v následujících krocích:
Technické podrobnosti ke zrušení vodovodní přípojky, způsobu provedení a realizaci najdete i na webových stránkách společnosti http://www.vak-hod.cz/vak/?page_id=302, případně v „Hodonínských standardech“, jež jsou zde uveřejněny. Zrušení přípojky je zpoplatněno dle ceníku VaK.